Alice (Underground) tłumaczenie tekstu piosenki

Mając odlot, obracając się wokoło,

Jestem pod ziemią, upadłam, upadłam,

Dostaję świra, więc gdzie teraz jestem?

Do góry nogami i nie mogę tego teraz zatrzymać,

To nie może mnie teraz zatrzymać,

Ja, przejdę,

Ja, przetrwam,

Kiedy świat się rozpadnie,

Gdy upadnę i uderzę o ziemię,

Odmienię się,

Nie próbuj mnie zatrzymać,

Ja, nie zapłaczę,

Znalazłam się w Krainie Czarów,

Znów na nogach na ziemi,

Czy to prawdziwe?

Czy to pozory?

Zajmę pozycję aż do końca,

Ja, przejdę,

Ja, przetrwam,

Kiedy świat się rozpadnie,

Gdy upadnę i uderzę o ziemię,

Odmienię się,

Nie próbuj mnie zatrzymać,

Ja, nie zapłaczę,

Ja, przejdę,

Ja, przetrwam,

Kiedy świat się rozpadnie,

Gdy upadnę i uderzę o ziemię,

Odmienię się,

Nie próbuj mnie zatrzymać,

Ja, nie zapłaczę.

Leave a Reply

