Especially in Michigan tłumaczenie tekstu

Życie jest moim przyjacielem

Zgrabiają to żeby brać w tym

Pakują mnie w wasz cynamon

Zwłaszcza w Michigan

Więc mógłbym być Twoim przyjacielem

Białe chmury, jestem w tym

Rękawiczka zapełniona przez rybaka

Dalej Huckelberry Finn

Pokaż mi jak sprawić, aby ona uśmiechnęła się szeroko

Więc jestem w Michigan

Wypłacz mi przyszłość

Gdzie rewelacje tracą panowanie nad sobą

Panie i Panowie

Lwy i tygrysy przybywają biegiem

Po prostu, żeby ukraść Twoje szczęście

Deszczowy Litwińczyk

Który tańczy jak Indianin

Maluje na mojej tygrysiej skórze

(Zwłaszcza w Michigan)

Podwójne podbródki i serwowanie szpilek

Unholy Presbyterians

Ziemia jest pełna medycyny

Odkryłem to, gdy spałem w tym

Do Michigan

Skażony nowym bibliotekarzem

Który zemdlał, kiedy ona Ci wsunęła

Chodźmy unieść się w powietrzu jak zeppelin

(Na spokojnym podmuchu Północnego wiatru)

Wypłacz mi przyszłość

Gdzie rewelacje tracą panowanie nad sobą

Panie i Panowie

Lwy i tygrysy przybywają biegiem

Po prostu, żeby ukraść Twoje szczęście

Poza fermą będziemy

Pływać razem z matką- kaczką

Głęboki w rękawiczce, gdzie

Lwy i tygrysy przybywają biegiem

Po prostu, żeby ukraść twoje szczęście

Kiedy byłem w Michigan

Życie jest moim przyjacielem

Podwodne skrzypce

Zamów teraz z Ho Chi Min

Porcelanę, która przyjdzie podwojona

Kiedy byłem w Michigan

Rzuć mnie do zwariowanej skrzyni

Bo ja mogę to zabrać na podbródek

Dekolt na Twojej poduszce

(To jest wzruszające niczym skrzypce)

Wypłacz mi przyszłość

Gdzie rewelacje tracą panowanie nad sobą

Panie i Panowie

Lwy i tygrysy przybywają biegiem

Po prostu, żeby ukraść Twoje szczęście

Poza fermą będziemy

Pływać razem z matką- kaczką

Głęboki w rękawiczce, gdzie

Lwy i tygrysy przybywają biegiem

Po prostu, żeby ukraść twoje szczęście, o tak

Leave a Reply

