Avril Lavigne – Adia tłumaczenie

Adia wierzę, że cię zawiodłam

Adia wiem, że cię rozczarowałam

Nie wiesz nawet, jak mocno próbowałam

Kochać ciebie w swój sposób

Tak łatwo jest się ponieść…

Adia, jestem pusta od kiedy mnie opuściłaś

Prbówałam znaleźć sposób, by się pozbierać

Szukałam samej siebie i wszystkich

By zobaczyć, gdzie poszło źle

Nie ma nikogo, by wskazać palcem

Nie ma nikogo winnego

Nie ma nikogo by poniósł karę, skarbie

Bo nie ma nikogo, kto by kupił naszą niewinność

Bo rodzimy się niewinni

Uwierz mi Adia, wciąż jesteśmy niewinni

Łatwo nam wszystkim stracić siły

Ale czy to ma znaczenie?

Adia, myslałam, że nam się uda

Wiem, że nie zmienę tego, jak się czujesz

Zostawiam cię ze swoją rozpaczą

Przyjaciela, który by nie zdradził

Wciągam cię na twoją wieżę

I zabijam ból

Pokażę ci to piękno, które w tobie trzymasz

Jeśli tylko uwierzysz

Że rodzimy się niewinni

Uwierz mi Adia, wciąż jesteśmy niewinni

Łatwo nam wszystkim stracić siły

Ale czy to ma znaczenie?

Wszyscy rodzimy się niewinni

Uwierz mi Adia

Wszyscy jesteśmy niewinni

Tak łatwo nam wszystkim stracić siły

Ale czy to ma znaczenie?

Uwierz mi Adia

Wszyscy jesteśmy niewinni

Bo rodzimy się niewinni

Uwierz mi Adia

Wszyscy jesteśmy niewinni

Tak łatwo nam wszystkim stracić siły

Ale czy to ma znaczenie?

Leave a Reply

