Fajnie że jesteś Wilki

Fajnie że jesteś

Fajnie że jesteś ciągle dzieckiem tak jak ja

Szukasz wiary wierzysz w czary tak samo jak ja

Przy ognisku wiesz już wszystko a za dnia

Mój jasny wieszczu giniesz w mieście płoniesz jak ćma

Tak fajnie że jesteś aniołem w tym mieście bez wiary i szans

Ochronię twe serce i zmienię to miejsce jeśli szansę mi dasz

Źli odejdą dobrzy przyjdą jak przychodzę ja

Mój jasny wieszczu otwórz swe serce niech kołysze nas wiatr

Mój krzyk w tym sercu

budzi noc wiarę w nas w nich przeznaczenia

los staje w linijce zapomnianych słów

wspólny kres najpiękniejszy

Leave a Reply

