Eminem – I’m Having A Relapse tłumaczenie

Sale tortur, sekretne korytarze, kadzie (zbiorniki) z kwasami… i śmiercionośne krypty

Cholera, jak świetnie powrócić, powracam

Jak do diabła on sobie radził, że dostał zarzuty ciężkich przestępstw?

Właśnie dostał życie w więzieniu, człowieku, jaki on ma problem?

Więc, by być szczerym, zapach tych chronicznych liści sprawia, że jestem piekielnie demoniczny

Zmusili mnie bym zabił tego starszego pana

I mam te paniczne ataki, zarzucam Xanax, spokojnie

Próbują przykleić mój pierdolony penis w dupę manekina

Wtedy popadam w maniakalną depresję, zobacz ortodontę, jestem zgaszony

Człowieku, to daje kopa, pierwszą rzeczą którą założę to maska

Przemówienie zamaskowanego człowieka, nie jest za późno aby zmienić tempo

Ściągam to i pokazuję moją twarz więc możesz zobaczyć rzeczy z którymi się zmierzasz,stawiasz czoła

Potnę cię i ugotuje po tym jak zamordowałeś mnie przez uduszenie

To bekonowy suflet który robisz, czyż nie, więc dzięki Jason

Nadchodzi jeszcze jedna śpiączka z powodu bezceremonialnej siły traumy

daj mi jeszcze jedną Somę (narkotyk), i będę skończony mamo

Wchodze do cholernego schowka na miotły, kolejny valium, tracę to

Wpycham końcówkę od odkurzacza do kranu w łazience

Zdaje się jakbym każdego dnia stawał się dziwniejszy

Lekarstwa sprawiają, że moje ręce się trzęsą

Podaj mi to 18-miesięczne dziecko aby nim potrząsnąć

To potrwa tylko sekundę żeby udusić go,ścisnąć tchawicę

Łamie jego szyję w 80 miejscach, kochanie, oto nadchodzi Shady panienko

On ma żyletki i piły łańcuchowe maleńka

Ty popełniasz gafy, knocisz, jąkasz się, głupie głupoty

Yeah, ota ja nadchodzę, nadchodzę, słyszysz warkot, vrum vrum

Tam jest coś w środku tej niebieskiej wanny i w tym bębnie

Głowa i tors kogoś, skąd to pochodzi? Do kogo to należy?

Być może do tej dziewczyny z długimi, blond włosami która zniknęła i zostawiła jej cheerliderskie pompony

Ona tęskni.. gdzie ona jest? Coś tu śmierdzi

Myślę, że nabił tą dziwkę na widły z długimi zębami

Teraz wszyscy niech tańczą do tej cholernej piosenki

Dalej

Leave a Reply

