Karma tłumaczenie tekstu piosenki

Czy to nie ty powiedziałeś, że nie chcesz mnie już

I jak potrzebujesz swojej przestrzeni i żebym oddała klucze od twoich drzwi

I jak płakałam i próbowałam, próbowałam nakłonić cię abyś został ze mną

Ale wciąż powtarzałeś, że miłość zniknęła i musze odejść.

Teraz ty, mówisz o rodzinie

Teraz ty, mówisz, że uzupełniam twoje sny

Teraz ty, mówisz, że jestem dla ciebie wszystkim

Mącisz mi w głowie

Tym co mi mówisz

Nie igraj ze mną

Nie igraj ze mną

Bo co toczy się w koło, toczy się w koło

Co idzie na górę musi spaść w dół

Kto teraz płacze, pragnie wrócić do mnie.

Bo co toczy się w koło, toczy się w koło

Co idzie na górę musi spaść w dół

Kto teraz płacze, pragnie wrócić do mnie.

Pamiętam kiedy

Siedziałam sama w domu

Czekając na ciebie

Do 3 nad ranem

I kiedy wróciłeś zawsze miałeś jakieś chore wymówki

I tłumaczyłeś mi jakbym była jakaś idiotką

Poświęciłam rzeczy które chciałam robić i robiłam coś dla ciebie

Ale kiedy trzeba było się odwdzięczyć, ciebie nigdy nie było

Teraz ty, chcesz być pode mną

Teraz ty, masz mi tak wiele do powiedzenia

Teraz ty chcesz mieć dla mnie czas.

Co robisz

Mącisz mi w głowie

Nie igraj ze mną

Nie igraj ze mną

Bo co toczy się w koło, toczy się w koło…

Pamiętam kiedy

Siedziałam sama w domu

Czekając na ciebie

Do 3 nad ranem

Noc po nocy

Wiedząc, że coś się dzieje

Nie byłeś w domu przede mną

Nie było cię, nie było cię.

Pan wie, ze to nie było łatwe, uwierz mi

Nigdy nie pomyślałabym, że będziesz mnie oszukiwał

I nigdy nie robił tego co powinieneś

Nie potrzebuję żebyś mnie czarował, bo już mi z tobą przeszło

Bo co toczy się w koło, toczy się w koło

Co idzie na górę musi spaść w dół

Kto teraz płacze, pragnie wrócić do mnie.

co toczy się w koło, toczy się w koło

Co idzie na górę musi spaść w dół

Musisz przestać próbować wrócić do mnie

co toczy się w koło toczy się w koło

Co idzie na górę musi spaść w dół

To nazywa się karma skarbie

I toczy się w koło

co toczy się w koło, toczy się w koło

Co idzie na górę musi spaść w dół

Kto teraz płacze, pragnie wrócić do mnie

Leave a Reply

