The Nameless tłumaczenie piosenki

Żałosny (dobroduszny)

Zaakceptuj to (zrujnowany)

Twoja opinia (twoje usprawiedliwienie)

Szczęślwiy (parada)

Sługa (nienawiść)

Złośliwość (serce słabości)

Nietolerancja

Wtargnij (zabij mnie)

Rozwścieczony ( w minutach)

Nie zniżaj się ( nie zaprzeczaj też)

Decyduj (odwlekaj)

Zawodź (odwlekaj)

Cierpiałaś wtedy, teraz cierp pode mną

Obsesja, spójrz znów

Pamiętaj, każdy zaciągnięty dług

Zdecyduj – żyj ze mną

albo poddaj się , myślałem, że chcesz być wolna

(Nie odchodź) Nigdy nie pragnąłem nikogo bardziej niż ciebie

(Wiem)Jedyną rzeczą, którą naprawdę kochałem była nienawiść

Dlaczego nic nie czuję (zgadnij)

Jakkolwiek (spadam), ktokolwiek (chce), ktokolwiek (zabij mnie)

Chcę (ciebie), potrzebuję (Cię), kocham (Cię)

Nie pozwolę (nikomu Cię mieć)

Słuchaj (mnie), uwierz (mi), po prostu zaufaj (mi)

Wielb (mnie), ujednolić (mnie)

Bądź wdzięczna (teraz), bądź szczera (teraz)

Bądź szlachetna ( teraz), bądź moja (zasłuż na mnie)

Opętanie (nakarm moją jedyną wiarę)

Przyznaj się (nie pozwolę Ci na to dwa razy)

Uciekaj (stwórz życie dla mnie)

albo poddaj się, myślałem, że chcesz być wolna

(Nie odchodź) Nigdy nie pragnąłem nikogo bardziej niż ciebie

(Wiem) Jedyną rzeczą, którą naprawdę kochałem było ranić Cię

(Nie odchodź) Nigdy nie pragnąłem nikogo bardziej niż ciebie

(Wiem) Jedyną rzeczą, którą naprawdę kochałem była nienawiść

Pozostań w dole, pozwól mi przejąć kontrolę (nie pozwól)

Nie byłaś niczym więcej, byłaś czymś mniej (niewinny)

Coś, co ciągle zdobywam, coś, co musiałem przerwać (wszystco to co cenne)

Palce na twojej skórze, pozwól mi to uratować (zasługujesz na to)

ZASŁUGUJESZ NA TO!

ZASŁUGUJESZ NA TO!

ZASŁUGUJESZ NA TO!

ZASŁUGUJESZ NA TO!

(Nie odchodź) Nigdy nie pragnąłem nikogo bardziej niż ciebie

(Wiem) Jedyną rzeczą, którą naprawdę kochałem było ranić cię

(Nie odchodź) Nigdy nie pragnąłem nikogo bardziej niż ciebie

(Wiem) Jedyną rzeczą, którą naprawdę kochałem byłą nienawiść

Jesteś moja (jesteś, jesteś)

Jesteś moja (jesteś, jesteś)

Jesteś moja

JESTEŚ MOJA!

Leave a Reply

