Radiohead – In Limbo tłumaczenie

“W stanie zawieszenia”

Landy, Fastnet, Irlandzkie Morze

Dostałem wiadomość nie mogę przeczytać,

Kolejnej wiadomości nie mogę przeczytać

Będąć pierwszym w Irlandzkim Morzu,

Dostałem wiadomość nie mogę przeczytać,

Kolejnej wiadomości nie mogę przeczytać

Jestem w twoim wnętrzu

Nigdzie nie można się ukryć

Zapadnia otwarta

Wkręcam się w dół

Ty żyjesz w świecie fantazji,

Ty żyjesz w świecie fantazji.

Jestem zgubiony w morzu,

Nie dręcz mnie

Zgubiłem swoją drogę,

Zgubiłem swoją drogę

Ty żyjesz w świecie fantazji,

Ty żyjesz w świecie fantazji,

Ty żyjesz w świecie fantazji…

W najpiękniejszym świecie

Lundy, Fastnet, Irlandzkie Morze

Dostałem wiadomość nie mogę przeczytać,

Kolejnej wiadomości nie mogę przeczytać

Leave a Reply

