Butterflies tłumaczenie tekstu

Motyle

wszystko co musisz zrobić to odejść i przejść obok mnie

Nie potwierdzaj mojego uśmiechu gdy próbuję się z Tobą przywitać

I wszystko co musisz zrobić to nie odpowiedzieć na moje telefony gdy

Próbuję się z Tobą skontaktować

Bym cały czas się zastanawiał czemu, gdy wszystko co mogę zrobić to westchnąć

Ja chcę Cię tylko dotknąć

Ref. :

Chcę tylko dotknąć i pocałować

Życzyłbym sobie abym mógł dziś z tobą być

Sprawiasz, że w środku czuję motylki, wewnątrz siebie

Wszystko co powiem to to, że muszę śnić, to nie może być naprawdę

Nie ma Cię tu ze mną, a jednak ciągłe czuję Cię blisko mnie

Czuję coś do Ciebie, spróbuj nas, przysłuchaj się błogo

Dałbym Ci wszystko kochanie, tylko spełnij moje sny

Oh kochanie, sprawiasz, że czuję wewnatrz motylki

Ref. :…….

Gdybyś chwyciła moją dłoń, kochanie pokazałbym Ci

Poprowadził do światła dziecinko

Gdybyś mnie pokochała, ja Ciebie też pokocham, kochał Cię

Do końca świata

Leave a Reply

