Purple Haze tłumaczenie tekstu piosenki

Purpurowa mgiełka w mojej głowie

Ostatnio rzeczy nie wydają się byc takie same

Zachowuje się śmiesznie, ale nie wiem czemu

Wybaczcie mi, kiedy całuję niebo

Purpurowa mgiełka wszędzie dookoła

Nie wiem czy ide do góry czy na dół

Jestem szczęśliwy czy smutny?

Cokolwiek to jest, ta dziewczyna rzuciła na mnie czar

Pomocy!

Pomocy!

[Szepty, trudne do zrozumienia, ale prawdopodobnie:]

Uderzanie

Rozmowy o sercu i … ddd-duszy

Mówię o cięzkim towarze

Jeżeli jeszcze tu jesteście. Puch i Lekkośc. Jeżeli

Mój mózg odleciał

Coś się dzieje! Coś się dzieje!

Ooo, ahhh

Ooo, [klik] ahhh,

Ooo, ahhh

Ooo, ahhh, yeah!

Purpurowa mgiełka przed moimi oczami

Nie wiem czy to dzień czy noc

Uderzasz we mnie, uderzasz mi do głowy

Czy to już jutro, czy tylko koniec czasu?

Ooo

Pomocy

Ahh, yea-yeah, purpurowa mgiełka, yeah

Oh, nie, oh

Oh, pomocy

purpurowa mgiełka, powiedz mi, maleńka, powiedz

Dłuzej tak nie mogę

Purpurowa mgiełka

Doprowadzasz mnie do szaleństwa…dziewczyno

Purpurowa mgiełka, n-nie, nieee

Purpurowa mgiełka, nie, to boli, maleńka

Leave a Reply

