Evanescence Your Star tłumaczenie

Twoja Gwiazda

Nie widzę twojej gwiazdy

nie widzę twojej gwiazdy

mimo że cierpliwie czekałam przy łóżku na koniec dziesiejszego dnia

nie widzę twojej gwiazdy

sztuczne światła Lisbony odpędziły ją

Teraz jestem całkiem sama

Ja i wszystko o co walczyłam

teraz się zastanawiamy

wszystko rozsypane na kawałki, dryfuje samotnie

znajdź sam swoją drogę wyjścia

Nie widzę twojej gwiazdy

nie widzę twojej gwiazdy

jak można czuć się tak źle w ciemności?

Teraz jestem całkiem sama

Ja i wszystko o co walczyłam

teraz się zastanawiamy

wszystko rozsypane na kawałki, dryfuje samotnie

znajdź sam swoją drogę wyjścia

Daleko stąd

coraz zimniej bez twojej miłości

Dlaczego nie potrafisz poczuć mnie wołającej twoje imię?

nie potrafisz przełamać ciszy

to mnie rani

Wszystkie moje lęki zamianiają się we wściekłość

Teraz jestem całkiem sama

Ja i wszystko o co walczyłam

teraz się zastanawiamy

wszystko rozsypane na kawałki, dryfuje samotnie

znajdź sam swoją drogę wyjścia

Leave a Reply

