Eat Me, Drink Me tłumaczenie tekstu

W krainie zatracenia

w drodze do Czerwonej Królowej..

nie dziwne, że nasze ubrania sceniczne

mają marzenia o byciu sławnymi.

Drzewa na dziedzińcu

pomalowane są krwią,

tak słyszałem.

Ona wiesza bezgłowego/wą

do góry nogami, żeby wykończyć.

JEDZCIE MNIE, PIJCIE MNIE

JEDZCIE MNIE, PIJCIE MNIE

To jest tylko gra,

To jest tylko gra

Byłem zaproszony na

ścinianie głowy dzisiaj.

Myślałem, że jestem motylem

przy twoim płomieniu.

Pęd paniki i

zamek (lok) został zgwałcony.

To jest tylko gra,

to jest tylko gra…

Ale wtedy nasza gwiazda wdziera się,

czując się jak dziecko a wyglądając

jak kobieta…

Ona była przepowiednią (prognozą) z

zamiarem zabicia się,

ale zakończenie nie wypadło dobrze.

Byłem zaproszony na

ścinianie głowy dzisiaj.

Myślałem, że jestem motylem

przy twoim płomieniu.

Pęd paniki i

zamek (lok) został zgwałcony.

To jest tylko gra,

to jest tylko gra…

JEDZCIE MNIE, PIJCIE MNIE

JEDZCIE MNIE, PIJCIE MNIE

To jest tylko gra,

To jest tylko gra

Ale wtedy nasza gwiazda wdziera się,

czując się jak dziecko a wyglądając

jak kobieta…

Ona była przepowiednią (prognozą) z

zamiarem zabicia się,

ale zakończenie nie wypadło dobrze.

Więc zrywając moją skórę

i moje łuski.

Widzę mój horror (przerażenie)

odbity w

zachodzie (słońca) twojego

pustego spojrzenia (wzroku/gapienia się).

Widzę mój horror

odbity w

zachodzie słońca twojego

pustego spojrzenia.

JEDZCIE MNIE, PIJCIE MNIE

JEDZCIE MNIE, PIJCIE MNIE

To jest tylko gra,

To jest tylko gra

Leave a Reply

