Better of alone tłumaczenie tekstu piosenki

tłumaczenie tytułu:

Lepsza od jedynej

tłumaczenie tekstu utworu:

Rano jest dobre, jeżeli budzę się obok

ciebie

ale czasu mamy dużo

prawdopodobnie oszukujesz też inną dziewczynę

i nawet nie pomyślisz o mnie

oh chłopcze oh chłopcze patrzę w twoje oczy

oh chłopcze oh chłopcze i uświadamiam sobie

oh chłopcze oh chłopcze

patrzę w twoje oczy i rano jest odwrotne

Rano jest dobre, jeżeli budzę się obok

ciebie

ale czasu mamy dużo

prawdopodobnie oszukujesz też inną dziewczynę

i nawet nie pomyślisz o mnie

oh chłopcze oh chłopcze patrzę w twoje oczy

oh chłopcze oh chłopcze i uświadamiam sobie

oh chłopcze oh chłopcze

patrzę w twoje oczy i rano odwracam

ale i tak wiem, że cię kocham

i nie mogę pozwalać, być mnie oszukiwał

prawdopodobnie zamierzasz powiedzieć, że też jestem młoda

ale wiem co robić

i realizuję tą decyzję

myślę, że jestem lepsza od jedynej

jak możesz oszukiwać swoją seksowną młodą panią

kto poznaje co robić, kiedy wokół

ty poznajesz jaka jestem w stosunku do tego

i nienawidzę, kiedy mnie zostawiasz

ale kocham twoje kawałki

ale nie jestem dla tego

oh chłopcze oh chłopcze patrzę w twoje oczy

oh chłopcze oh chłopcze i uświadamiam sobie

oh chłopcze oh chłopcze

patrzę w twoje oczy i rano jest odwrotne

ale i tak wiem, że cię kocham

i nie mogę pozwalać, byś mnie oszukiwał

prawdopodobnie zamierzasz powiedzieć, że też jestem młoda

ale wiem co robić

i realizuję tą decyzję

myślę, że jestem lepsza od jedynej

kiedy będziesz mówić, będziesz pod domem o 10 po południu

co nie oznacza, że w moich oczach nie będziesz od 7 rano

ty wiesz, lubisz wiedzieć

ale znam cię, nigdy nie powiesz mi, bo ty nie otrzymałeś żadnego

szacunku

ale ja też, dostałam od rodziców tapczan, żeby wylegiwać mój leniwy tyłek

ale potem powiedziałam, że chcę piwo

nie tak jak zawsze

ty po prostu nie możesz otrzymać dostatecznej ilości

i zastanawiasz się, czy możesz załatwić to za pomocą jednego

dotknięcia

ale wiem, lepiej zawiadomić

że jestem lepsza od jedynej

więc proszę, pomyśl jeszcze kiedyś

ponieważ to już jest koniec

ale i tak wiem, że cię kocham

i nie mogę pozwalać, byś mnie oszukiwał

prawdopodobnie zamierzasz powiedzieć, że też jestem młoda

ale wiem co robić

i realizuję tą decyzję

myślę, że jestem lepsza od jedynej

ale i tak wiem, że cię kocham

i nie mogę pozwalać, byś mnie oszukiwał

prawdopodobnie zamierzasz powiedzieć, że też jestem młoda

ale wiem co robić

i realizuję tą decyzję

myślę, że jestem lepsza od jedynej

ale i tak wiem, że cię kocham

i nie mogę pozwalać, byś mnie oszukiwał

prawdopodobnie zamierzasz powiedzieć, że też jestem młoda

ale wiem co robić

i realizuję tą decyzję

myślę, że jestem lepsza od jedynej

Leave a Reply

