Eminem – Freestyle From Tony Touch’s Power Cypha 3 tłumaczenie

Wybrano mnie na dziesięć kadencji
Wymienię personel zaraz po inauguracji
Wszystkie dziewczyny jako praktykantki zatrudnię
Jak mi się nie spodobasz wywalę cię z twojej budki w studio
Kiedy będziesz rapował, wywlekę cię przez szybę i się bić będę
Powalę Cię prosto na glebę
Potnę i potraktuję pysk kastetem jakby ci właśnie ogolono żyletką gębę
Jestem gotowy jak sieknę trzy drinki
Wylecieć na scenę z żądłem na dupie i wrzucić strugi (patrz)
To pewnie przez was nie jestem dziwaczny wcale
Lubię po prostu chodzić po centrum handlowym, przystanąć, powiedzieć coś ścianie
Mieć nawrót wtedy, gdy właśnie zwalczyłem wycofanie
(hop do samochodu, dziewczynko, właśnie kupiłem ci nową laleczkę)
Zły i niegodziwy kawałek muzyki nadciąga
A muzyka pompuje, jak wielbicieli pigułek po płukaniu żołądka
Piszę rym dziennie, więc nic dziwnego w tym, że cały twój album
brzmi jak kupa gówna, które sam powiedzieć mógłbym
Czy to zwrotka, czy litera
Prawdopodobnie to ja w ogóle jestem
najsprytniejszy – jak zawsze, tak i teraz
Slim Shady i Tony Touch, to tylko my
Reszta z was utknęła gdzieś z Monie Love.

SHADYFANS.PL

Leave a Reply

