Rather Die Young tłumaczenie piosenki

Chłopcze, będziesz moją śmiercią
Będziesz moim Jamesem Deanem
Sprawiasz, że czuję się jak siedemnastolatka
Jeździsz za szybko, palisz za dużo
Ale to nic nie znaczy
Ponieważ jestem uzależniona od pośpiechu

Bo wolałabym umrzeć młodo
Niż żyć bez ciebie
Wolałabym nie żyć wcale
Niż żyć bez ciebie

Wiesz, że byłam wcześniej zakochana
Jesteś pierwszym, którego ujrzałam
To płonie jak benzyna
Więc zapal zapałkę, zgaś światła
Czekam na ciebie
Gdyż to może być ostatnia noc

Bo wolałabym umrzeć młodo
Niż żyć bez ciebie
Wolałabym nie żyć wcale
Niż żyć bez ciebie

Oto, co ci mówię
Ofiaruję ci moje życie, ono jest w twych dłoniach
I to, co zamierzam zrobić
Być kobietą i ty możesz być mężczyzną
I chcę powiedzieć
Nikt nie rozumie, przez co przechodziliśmy
Wolę oddać wszystko
Niż żyć bez ciebie

Bo wolałabym umrzeć młodo
Niż żyć bez ciebie
Wolałabym nie żyć wcale
Niż żyć bez ciebie

Leave a Reply

